maandag 29 december 2014

CFC challenge #60

Vorige week hebben vrienden van ons een jongetje gekregen: Mees! We zijn op bezoek geweest en het is een heel lief jongetje. Hopelijk blijft alles goed gaan met moeder en zoon! 
Het kaartje wat ik voor hun heb gemaakt is weer gebaseerd op het geboortekaartje. Een heel mooi kaartje met als basis een kraft-kaart. Het touwtje komt ook terug en ik heb er allemaal hartjes en twee kleine speentjes aangehangen. Er komt wel wat nieuws op mijn verlanglijstje: een nieuwe alfabetstempel. Dan kan ik nog meer leuke dingen maken!







Met deze kaart doe ik mee bij Crazy for Cas, uitdaging 'Anything Goes'.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart heel gaaf! Dit ideetje ga ik nog wel een keer gebruiken denk ik ;) Een stempel ABC is inderdaad perfect, ideaal om zelf teksten te maken. Leuk dat je weer meedoet met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje! Stoer, met die mooie grote letters!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje! En heel origineel! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een gaaf kaartje zeg echt heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen