donderdag 23 mei 2013

Hi

Er staat weer een nieuwe uitdaging klaar op SU-per challenges, nummer #7 alweer. Dit keer is de uitdaging om een kaart te maken met de kleuren zwart en wit en een kleur naar keuze. Nu is dat een best lastige opdracht voor mij omdat ik nooit werk met zwart. Er hangt zelfs niets zwarts in mijn kast en behalve wat apparatuur is er in huis ook niets wat zwart is. 

Maar een beetje uitgedaagd worden vind ik ook wel weer leuk. Nu zag ik bij de voorbeelden dat je ook kunt kiezen voor alleen zwarte inkt en dat er geen zwart papier voor nodig is. Zo kwam ik op het idee om het alfabet te stempelen en twee letters in een andere kleur te doen zodat het woordje 'hi' ontstaat. Het is een erg strak kaartje geworden maar ik denk dat de kaart niet meer frutsels kan gebruiken. Weer eens heel wat anders! 

Met de bovenste kaart doe ik mee aan de challenge. De onderste kaart heb ik als eerst gemaakt om te kijken hoe de letters er uit zouden springen. In het roze heeft het iets minder effect vandaar dat ik de kaart nog een keer met blauw heb gemaakt.







6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee deze letters op een kaart. Gezellig dat je weer meedoet met onze uitdaging. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, zag je kaartje bij SU-per challenges. En, nieuwsgierig als ik ben, kom ik dus even een kijkje nemen. Leuk hoor je "alfabet" kaartje. Ik ga je volgen, van inspiratie krijg je tenslotte nooit genoeg ... toch ;) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke uitvoering van de opdracht. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blauwe is inderdaad mooier maar ik vind het zowieso een heel leuk idee! bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rose is anders maar ook leuk, het zou een babykaart kunnen worden als baby's naam bv uit twee of drie letter bestaat. ik ben gelijk volger geworden want je maakt leuke kaarten, helemaal in mijn smaak. Ik laat me dus graag door je inspireren, ook wat betreft de recepten. Bakken doe ik eigenlijk nooit maar die kwarktaart van jou wil ik wel eens uitproberen. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden, gezellig! Ik ben nu even rond aan het snuffelen bij jou. :-) Deze kaart vind ik errug leuk! En ook al springt het blauwe er beter uit, de roze is mijn favoriet haha. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen