donderdag 12 september 2013

Golven

Uitdaging #26 bij Crazy for Cas is om golven te gebruiken in je creatie. Na een poosje snuffelen in mijn spullen kwam ik een apparaatje tegen waarmee je golfjes kunt maken in karton. Perfect voor deze opdracht dus. De papiertjes op de kaart bestaan ook uit allemaal golven, de een wat hoekiger dan de ander. En zo had ik weer een mannen-verjaardagskaart!





De afgelopen twee dagen ben ik gezellig met moeders en twee zussen naar de Veluwe geweest. Helaas heeft het heel veel geregend maar ondanks dat hebben we het prima naar ons zin gehad. En als verassing heb ik nog een mooi stempelset gekregen met vlinders van mijn zus en allemaal labeltjes van mijn moeder. Daar worden we blij van!

4 opmerkingen:

  1. Oh ja ik weet welk apparaatje je bedoelt. Dat heb ik hier ook nog ergens liggen. Wat slim om die te gebruiken, goed bedacht! Leuk kaartje zo. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt. Papier past goed bij elkaar. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb dat apparaatje hier liggen. Goed gevonden hoor! Dank je wel voor het meedoen met CFC!
    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen