maandag 3 maart 2014

Hoera 4 jaar

Afgelopen weekend is een neefje van ons 4 jaar geworden. Hij is helemaal fan van Cars en ik was van plan om een Cars-kaart voor hem te maken. Helaas heb ik in korte tijd geen stickers kunnen vinden maar wel andere leuke auto stickertjes. En die werden helemaal 'goedgekeurd'! Aan de binnenkant heb ik letterstickers geplakt en de 4 gestempeld.






Hebben jullie een fijn weekend gehad? Hopelijk wel. Wij hebben alvast gekeken waar we in de zomervakantie naar toe willen. 
En vorige week was mijn eerste brei-project af. Dit hoop ik snel te laten zien. Nu ben ik alweer volop bezig aan het andere breiwerk. Daar gaan we deze week weer mee verder. Ik krijg er gelukkig al steeds meer vaardigheid in, al moet ik af en toe wel even opzoeken wat bijvoorbeeld de goede kant van je breiwerk is, enz.
 

1 opmerking:

  1. HA! Ik herken die stickertjes van de Zeeman, ik heb ze ook regelmatig gebruikt. Leuk hè!

    BeantwoordenVerwijderen