dinsdag 29 april 2014

Pasen

Jullie denken misschien, Pasen? Dat is toch al weer voorbij? Klopt! Maar dit kaartje maakte ik voor vrienden van ons, die net als wij op 2e paasdag belijdenis van het geloof hebben gedaan. We kijken terug op een intensieve, maar ook een hele mooie periode.

De achtergrond maakte ik met een kwastje en inkt, gemengd met water. De twee harten beelden de tekst gedeeltelijk uit. Van te voren had ik al ruimte gemaakt voor de tekst en die paste precies. Soms gaat alles precies zoals je wil!




"Dan zal Ik u een nieuw hart geven en een 
nieuwe geest in uw binnenste geven. Ik zal het
 hart van steen uit uw lichaam wegnemen
 en u een hart van vlees geven."
 

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt, en wat bijzondere gebeurtenis lijkt me dat. Je hebt de tekst heel goed uitgebeeld op je kaart. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en toepasselijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig kaartje!
    Ergens had ik al een donkerbruin vermoeden dat je christen bent.
    Heb jij dit jaar belijdenis gedaan? Gefeliciteerd en een gezegend leven met HEM gewenst!
    (Hoe heb je de tekst op het kaartje gezet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie reacties! En Kreamina, we hebben inderdaad dit jaar belijdenis gedaan. Ook bedankt voor jouw mooie reactie. De tekst op het kaartje heb ik gestempeld met een heel oud letteralfabet. Het is al zo oud dat het rubber soms half verteerd is, maar ik vind het scheve en fijne juist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen