vrijdag 25 juli 2014

Congratulations

Gisteren was mijn zwager jarig en voor hem heb ik een kaart gemaakt. Een kaart in 'mannenkleuren' en met een leuk bruin zakje op de voorkant. Mijn idee was om er een klein puzzeltje bij te doen omdat hij daar wel van houdt. Op de foto is het niet heel goed te zijn maar het puzzeltje van cijfers heb ik op de tag geschreven en nog een leuk stempeltje toegevoegd. De stempel op de voorkant is van Hero Arts. 





Afgelopen woensdag hebben we op de rommelmarkt gestaan en wat was het heerlijk weer! Voor sommigen misschien iets te warm maar wij hadden gelukkig een boompje in de buurt wat voor wat schaduw zorgde. Elke keer ons stoeltje verschuiven en zo hielden we het prima vol. Overigens wel een hele rode nek aan overgehouden maar dat kleurt vanzelf weer bij. En over de opbrengst zijn we meer dan tevreden! Er is dus een hoop rommel van eigenaar verwisseld en zelf heb ik weer wat nieuwe rommel mee naar huis genomen. Ik was al lang op zoek naar mooie, glazen taartschalen. Heel internet afgezocht maar ik heb er geen kunnen vinden. En op de rommelmarkt zag ik er zomaar twee! 
De kaarten had ik ook bij me om te verkopen maar helaas is er daar geen één van verkocht. Dus mocht je op mijn blog leuke kaarten tegen komen die je wilt kopen, laat het me even weten. 

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je geen kaartjes verkocht hebt maar het klinkt wel aan een zeer geslaagde dag! Mazzel dat je die taartschalen gevonden hebt. Je hebt een hele leuke mannenkaart gemaakt, heel leuk bedacht met de puzzel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen