vrijdag 1 mei 2015

Fleurig

Deze maand zijn er veel jarigen in de familie- en vriendenkring. Leuk, verjaardagen zijn altijd gezellig en zo kan ik gelijk mijn productiviteit van kaarten wat opschroeven. Deze week was mijn zus jarig en omdat ze van bloemen houdt heb ik voor haar een vrolijk kaartje gemaakt met bloemetjes. 

Die dag was ik er duidelijk niet helemaal bij met mijn gedachten. Het begon al met het eten koken. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb maar de helft van de bonen gedopt en gekookt. Later vond ik een half zakje op het aanrecht. En ik was ook echt verbaasd :). Op de verjaardag heb ik alleen de jarige gefeliciteerd en niet de rest van de visite (sorry!) en ik ben een deel van het cadeau vergeten. Daar kwam ik pas een dag later achter. Dus zus: je krijgt nog wat van ons! Voordat je je misschien zorgen gaat maken, het is gelukkig bij die ene dag gebleven. 







Het idee komt van www.stampinup.net.

3 opmerkingen:

  1. Wat past je bloem goed bij het onderste stukje designpapier. Mooi.
    Waarschijnlijk had je gewoon even teveel aan je hoofd, gelukkig dat het maar bij één dagje bleef.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had gewoon je dag niet! Gefeliciteerd nog en een leuk kaartje zeg! Gaaf bloemetjespapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik zie dat je net op mijn blog zit te kijken, bedankt voor je reacties!
    Deze kaart vind ik super! Strak en bijzonder met die knoop. Mooie stempel ook. Doei, Mina

    BeantwoordenVerwijderen