maandag 5 oktober 2015

Bruiloft B&J

Alweer ruim een week geleden ging de laatste vriendin uit ons groepje trouwen. Ze hebben een mooie dag gehad, het zonnetje heeft heerlijk geschenen. De kerkdienst werd gehouden in een klein, romantisch kerkje, dat middenin het bos staat. Ik vond het mooi om midden in de natuur een dienst mee te maken en zeker als dat een trouwdienst is. Het feest was in een bijgebouw van een mooi kasteel. Weer een prachtige omgeving en het was een gezellig feestje. 

Heel de bruiloft was georganiseerd met gebruik van een kleurenthema. Onder andere de trouwkaart was in stijl en aan de gasten werd gevraagd om in verschillende kleuren blauw en grijs te komen. Ik vond het leuk om me dan ook te 'moeten' houden aan bepaalde kleuren voor het maken van de kaart voor hun.

Het blauwe papier heb ik gemat op lichtgrijs papier. Op het donkerblauwe papier heb ik allemaal hartjes gestempeld en bewerkt met doorzichtig embossingpoeder. Een cirkel van zilver glitterpapier, een witte cirkel met tekst en een zilver strikje maken de kaart af. 




  

Als cadeau werd geld gevraagd. Je kunt het in een envelopje geven maar het is ook leuk om er net iets meer van te maken. Dus ik heb voorgesteld aan mijn vriendinnen om dat op me te nemen. Een kistje van de Xenos heb ik versierd met de datum en een slinger van hartjes.






 

8 opmerkingen:

  1. Gaaf om het zo te zien zeg, heel mooi gedaan! En die kaart is ook super, hou er wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Heel mooi die hartjes op je kaart en het cadeau is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol; mooi ontwerp met die hartjes en die koele kleuren geven er een mooi chic tintje aan. En wat een geweldige manier om geld cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooie kaart, prachtig, donkerblauw, hartjes... En dan het cadeau is zo tof. Goed bezig jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige felicitatie kaart, moet echt een giga karwei zijn geweest om al die hartjes met embossing te maken. Inderdaad veel leuker om zo geld te geven, leuk gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi en stijlvol deze kaart, echt prachtig! Ook je cadeau is super geslaagd.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle kaart, het kleurenthema komt mooi terug. En wat een gaaf cadeau, inderdaad is het een beetje saai zo een envelopje te geven maar dit is een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is zo leuk in zijn eenvoud. Geweldig, al die glimmende hartjes. Super leuk cadeau ook!

    BeantwoordenVerwijderen