zaterdag 23 april 2016

Taart

Van harte welkom Bernadet! Leuk dat er zelfs tijdens blogstilte volgers bijkomen. Ik moet duidelijk weer in het ritme komen, want ik zie dat het alweer een week geleden is dat ik iets heb geplaatst en het is niet dat ik niets heb om te laten zien. 

Daarom vandaag een kaartje wat ik gemaakt heb voor mijn jarige collega. Ze is tegelijk ook mijn stagebegeleidster. De inspiratie heb ik van internet gehaald. Het is heel simpel: twee vierkantjes, een stempeltje, tekst en een lijntje. 




Fijn weekend verder!

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, ook met dat lijntje als lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, fijn is dat soms om wat inspiratie op te doen.... Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is mooi in al zijn eenvoud! je lijntje als lijstje vind ik super :-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig maar wel heel mooi stijlvol.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen