dinsdag 7 april 2015

Liftchallenge #84

Er is weer een mooie lift beschikbaar op Liftchallenge. Een mooi ontwerp met vrolijke bloemetjes. Ik heb er voor gekozen om de bloemetjes uit designpapier te knippen en met verschillende hoogtes op te plakken. De tekst heb ik op de typemachine getypt. Een kaart met bloemetjes is altijd geschikt om iemand sterkte te wensen.




Dit kaartje is vorige week al gemaakt, maar nu heb ik pas tijd om het te laten zien. Ik heb het nogal druk met leren; volgende week vrijdag en zaterdag heb ik drie examens. Nog eventjes hard aan de slag en daarna heb ik vast weer tijd om meer kaartjes te maken. Als het nu af en toe kan, is het wel heerlijk ontspannen.

7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke kaart, met al die bloemen! Jij veel suc6 met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gave lift Marion! Bloemen en toch strak! ik hou ervan! veel succes met de challenge en uiteraard ook met je examens! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitvoering Marion. Ik herken het papier van de bloemetjes, leuk gedaan! Knap dat je dit nog weet te fixen naast je examens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden, veel succes met je examens.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lift. Mooie bloemen gekozen, en knap knip werk ook!
    Erg leuk dat je meedoet met de liftchallenge, dank je wel!
    Succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje late reactie, maar ik vind je lift erg mooi geworden! Kleuren die dicht bij elkaar liggen, en er toch uit springen.

    BeantwoordenVerwijderen