maandag 1 juni 2015

40 jaar

Vorige week vrijdag waren mijn schoonouders 40 jaar getrouwd. Een mooie reden voor een feestje dachten ze. En dat kunnen we alleen maar beamen :). 

's Morgens zijn ze door de eigen kinderen verrast met een gezamenlijk ontbijt. Precies zo als vroeger, pa en ma en de kinderen aan tafel. 
's Middags was er een fotoshoot gepland. Gelukkig was het in dat uur droog waardoor we leuke foto's hebben kunnen maken. En we zaten nog geen twee tellen in de auto of het begon te regenen. Op naar een mooie locatie waar we heerlijk hebben gegeten. Als afsluiter van de avond was er een gezellig receptie. Tijdens de receptie hebben we liedjes gezongen voor het bruidspaar. Eén van de liedjes zit nog steeds in mijn hoofd ;). Al met al een leuke dag!







Bij een feest hoort een feestelijk kaartje. Helemaal in stijl met design papier van oude foto's. Ons nichtje heeft de uitnodigingskaart ontworpen en ik heb papier gebruikt uit hetzelfde paperpad.




Voor het ontbijt had ik bestekzakjes in elkaar geknutseld. Zie het blog van: Gras tussen je tenen.
 

Als cadeau hebben we onder andere bonnen gegeven voor Hap-en-Trap. Om het een beetje leuk te kunnen geven heb ik een envelop versierd. Vorige week heb ik dus aardig wat uurtjes doorgebracht achter mijn knutselbureau. Helemaal niet erg!

7 opmerkingen:

  1. Wauw, goed bezig geweest! Echt een superleuk kaartje, geniaal met dat schoolschrift papier. Klinkt als een leuke dag, fijn zeg! Enjoy the flow ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marion en je bent idd goed bezig geweest. Wat een werk, ik hoop dat het gewaardeerd werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bestekzakjes! Moet ik onthouden, altijd leuk voor een etentje, bijvoorbeeld met kerst. Je kaart is prachtig, helemaal leuk vind ik het papier met de foto's. Ook de envelop is super. En volgens mij was het een schitterende dag, geluk dat jullie het droog hebben kunnen houden tijdens de shoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gemaakt, je kaart is echt heel mooi, heel persoonlijk met die fotootjes. En een cadeaubon geven is met zo'n envelop een stuk leuker.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Die kaart met de lijn van hartjes: gaaf! En die bestekzakjes moet ik onthouden 😉

    BeantwoordenVerwijderen