maandag 20 juli 2015

12,5 jaar

Allereerst nog een hartelijk welkom voor Stella. Ik volg je blog al een tijdje met veel plezier, hopelijk wordt dat wederzijds!

Zoals ik al aangaf was er twee weken geleden nog een feest. Mijn zus en zwager waren 12,5 jaar getrouwd en dat was reden voor een feest. Het was op een mooie locatie (de tuin van de kerk) en mijn zus had gevraagd of ik wilde helpen met het versieren. Die week ben ik dus heerlijk bezig geweest met knutselen! Zo maakte ik een hartjesslinger, zo'n 10 pompons en 9 sfeerlichtjes. 

De hartjesslinger maakte ik van verschillende kleurtjes papier en heb er met foamstickers 'hoera 12,5 jaar' opgeplakt.

De pompons heb ik gemaakt van vloeipapier en servetten. Ze zijn opgehangen met papierlint op verschillende hoogtes in de boom. Voor het maken van de pompons heb ik nog hulp gehad van een neefje en nichtje. 

Voor de sfeerlichtjes heb ik verschillende groentepotjes van hun etiket ontdaan en met ijzerdraad een lus aangemaakt om ze op te hangen. Verder heb ik heel veel confetti gemaakt met de perforator uit waterbestendig papier. Samen met een beetje water in de potjes, een waxinelichtje er boven op en zo heb je gezellige sfeerlichtjes. Als je heel goed kijkt zie je er eentje hangen rechts boven de rode pompon. Helaas heb ik geen foto meer kunnen maken terwijl het donker was maar zo zag het er ook al leuk uit.







 
En bij zo een mooi feest hoort natuurlijk ook een feestelijk kaartje.






Het was een mooi feest met heerlijk weer, lekker eten en leuke mensen!

5 opmerkingen:

  1. Jouw zus en zwager boffen met jou :). Wat een werk en allemaal even mooi. Geweldig! Je kaartje is oo super; mooi strak. Daar hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je met de versieringen geholpen hebt, ziet er gezellig uit! Je kaart is helemaal in dezelfde sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hartjesslinger is prachtig! Ook de rest is heel mooi, je kaart is helemaal perfect bij al die versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke, strakke kaart. Hoe cute kan simpel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wateen gave versiering zeg! Super! En je kaartje is ook top!

    BeantwoordenVerwijderen