zaterdag 18 juni 2016

Thanks

Bedankt voor de reacties op mijn vorige blogpost. Leuk om te zien dat iedereen een andere smaak heeft en zo alle kaarten gewaardeerd worden. En het leert mij om wat minder streng te zijn voor mezelf. :)

Binnenkort heb ik een aantal kaarten nodig om mensen te bedanken. Gisteren ben ik er eens voor gaan zitten en deze kaartjes zijn het geworden. De zwart met blauwe kaarten zijn bestemd voor mannen en de andere twee voor vrouwen. Net was anders met een strikje en een pailletje. 
Bij alle kaarten heb ik de letter stansen gebruikt van Stampin Up. Ik ben er helemaal blij mee! Door een strook washi tape over de letters te plakken kun je elke keer precies hetzelfde stansen. Dat scheelt een hoop geschuif met je letters.












Goed weekend allemaal! Ik wacht nog even tot mijn man thuis is van het werken en dan kunnen we ook lekker weekend vieren. 

3 opmerkingen:

  1. Super mooie serie !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die letterachtergrond bij de mannenkaarten! Leuke bedankt serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie; ik vind die achtergrond bij de mannen serie super. En de vrouwen serie is mooi neutraal. En niet te zoet; mooi!

    BeantwoordenVerwijderen