donderdag 19 december 2013

Uitdaging #21 Su-perchallenges

Na drie uitdagingen voorbij te laten gaan in verband met tijdgebrek kan ik weer mee doen bij SU-per challenges. Dit keer is de opdracht een schets die ik heel letterlijk heb overgenomen. Of eigenlijk figuurlijk :). Met een ster en een sneeuwvlokje van Marianne Design is het een eenvoudig kaartje gebleven. En voor alle lieve mensen die vorig jaar nog een kaartje van mij hebben gekregen: jullie zullen nog even geduld moeten hebben tot volgend jaar. Dan valt er weer een kerstkaartje van ons op de mat. Maar op een verjaardagskaart kunnen jullie altijd rekenen!






7 opmerkingen:

  1. Wat heb je de sketch mooi uitgewerkt! Echt een prachtig kaartje :)

    Wij wensen jou hele gezellig kerstdagen toe & een gelukkig, gezond & liefdevol 2014 toe!
    Lief, van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Lekker frisse kleuren. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Leuke kaart heb je gemaakt!
    Je bent net als ik ook nog niet zo lang aan het Bloggen, dus een volger erbij is altijd leuk.
    Wees welkom op mijn Blog, groetjes, Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een mooie kaart gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge!
    groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai, ik kwam via via op je blog, wat een super mooie creaties maak je! Echt een heel leuke stijl, kom je dus ook gezellig volgen! Je pepernotenkrans vond ik trouwens ook helemaal geweldig,hihi! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen