zaterdag 15 februari 2014

CFC challenge #38

Het goede voornemen om zo veel mogelijk mee te doen met challenges wil ik nu weer voortzetten. Ik heb er door drukte twee (moeten) laten gaan maar vanmorgen heerlijk geknutseld. De nieuwe uitdaging bij Crazy for Cas is het maken van een CAS creatie en gebruik maken van doilies. Voor deze kaart heb ik zeven doilies gekleurd en een bloem er van gemaakt. Op de foto lijkt de bloem echt enorm, in het echt valt dit best wel mee. Ook de kleur van de kaart kreeg ik er niet goed op. Het lijkt blauw terwijl het meer groen-blauw is. En de gestempelde bloemetjes zijn in het echt geler. Enfin, het is in ieder geval duidelijk dat ik doilies heb gebruikt. Bij het kleuren van de doilies kwam ik nog op een ander idee, misschien dat ik dit later nog uit ga voeren.

Even een tussentijdse aanpassing van dit bericht. Het wilde namelijk maar niet lukken om de kleuren goed op de foto te krijgen en de bloem leek enorm groot. In het echt was dit minder, maar toch aan de grote kant. Dit heb ik opgelost door er voorzichtig twee doilies uit te halen en de bloem weer opnieuw te vormen. Om het verschil te zien heb ik onderaan nog de 'oude' foto's laten staan.



 

Een fijn weekend iedereen! 




8 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt, leuk is het gebruik van vellum, dat maakt het wat aparter, en je bloem van doilys is echt een blikvanger. Mooi hoor! Fijn weekend, groetjes,INGRID.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha inderdaad lijkt je bloem op de foto enorm!
    Maar wel een heel leuk idee om dit zo met doilies te doen.
    Gezellig dat je weer meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent er snel bij met de challenge! Heel gaaf gedaan, die grote bloem! Leuk dat je weer meedoet met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, leuk gedaan, wel lastig in een envelop denk ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat origineel, erg leuk bedacht en heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi hoor leuk zo die bloem gemaakt van doilys leuk dat je meedoet bij crazy for cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, love how you've made the dimensional flower using doilies and the colours are perfect. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige doilykaart! Bedankt voor het meedoen aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen