woensdag 26 februari 2014

Knopenkaart

Deze kaart heb ik gemaakt op basis van een sketch bij Retro sketches. Toen ik het voorbeeld zag wist ik direct wat ik er van wilde maken. En dat is deze kaart geworden. Een stoere mannenkaart met een aantal knopen. 

De knoop die er voor ligt is puur om te voorkomen dat de kaart in de spagaat gaat. Die moet nodig weer aan een broek terug gezet worden en ik loop al maanden met een jas waar een knoop van los zit. Heb ik eventjes geluk dat mijn moeder vandaag komt! (ik kan het ook best zelf maar wat is er fijner dan dat je moeder het voor je doet :) )







4 opmerkingen:

  1. hi hi ik moet wel lachen om je knoop verhaal. Tja je hebt wel een mooi plaatje zo, met de knoop als tegenhanger van je kaart! Ja en retro sketches zijn erg leuk om mee te werken, gaaf kaartje. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coole schets!
    (Ik weet nog dat mijn oma altijd de naaiklusjes van mijn moeder deed, mijn moeder doet dat nu voor mij als ze er is..., straks ben ik het haasje als mijn dochter een gezin heeft, bij gezondheid natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf! je kunt 'm nog mee laten doen met de challenge van de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow! wat ben je toch weer crea en ook heel slim om die knoop lekker los te laten tot je mams komt ;)! Moeders kunnen dat nu eenmaal beter, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen