maandag 24 februari 2014

Uitdaging #29 SU-per challenges

Wat een heerlijk weertje is het vandaag. De was hangt lekker buiten te wapperen aan de lijn en de volgende was zit alweer in de wasmachine. Vinden jullie dat ook zo lekker ruiken als de was buiten heeft gedroogd?

Vanmorgen heb ik een kaartje gemaakt voor de lopende challenge: 'tag it' bij SU-per challenges. Het is heel leuk om een tag bij een cadeautje te geven maar ik wilde het toch liever verwerken in een kaart. De stempels (behalve de teksten) die ik gebruikt hebt zijn van Stampin Up. Een heel leuk set om mee te werken en ik heb nog allerlei andere ideeën in mijn hoofd. Die zal ik een andere keer laten zien.








6 opmerkingen:

  1. Wat een SUper leuke tag!
    De kleurencombinatie is erg mooi!
    Een lentebloem op een lentedag

    Liefs Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om op deze manier een tag te verwerken. Leuk dat je weer mee doet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leuk idee! En wat gaaf om de Madison Avenue stempelset weer te zien, ik krijg er meteen weer inspiratie van, moet 'm maar eens uit het stof halen denk ik :-)

    Bedankt dat je meedoet aan de challenge op SU-per challenges!

    Groetjes Pytsje Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes! Ben je Stampin' up addicted? Ik "nog" niet, maar wie weet komt dat binnenkort. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Helemaal addicted kun je me niet noemen :) maar ik vind het zeker mooie spullen. En ik heb er nog veel te weinig van naar mijn zin!

      Verwijderen
  5. Wat een leuke kaart !!! Leuk gedaan met het DSP op de tag !

    BeantwoordenVerwijderen