woensdag 11 juni 2014

Uitdaging #44 SU-per challenges

Wat leuk! Met mijn vorige kaart ben ik in de top-3 terechtgekomen bij SU-per challenges. En wat ook heel leuk is dat ik twee nieuwe volgers mag verwelkomen: Maartje en Judith, veel plezier op mijn blog. 

De nieuwe uitdaging bij SU-per challenges is alweer bijna voorbij, maar ik wil nog graag meedoen. Dit keer is het een kleurenchallenge. Een echte uitdaging voor mij. Ik zie nu dat mijn blauw wat blauwer is uitgevallen, terwijl ik precies de juiste kleur heb liggen. Ook heb ik heel lang zitten schuiven en draaien met het papier. Uiteindelijk was de oplossing een witte kaart in plaats van een bruine kaart te gebruiken. Soms kan het zo simpel zijn! Als schets heb ik nummer 136 gebruikt van Freshly Made Sketches. Toch wel een van mijn favoriete sites als het om schetsen gaat.






 

Verder ben ik de dagen (of liever gezegd: weken) aan het aftellen voordat we op vakantie gaan. Met dit zonnige weer zie ik ons al helemaal zitten op het strand en daarna heerlijk uit eten of een drankje drinken op het terras. We gaan dit jaar weer naar een waddeneiland. Dat is vorig jaar zo goed bevallen, we hebben nu een ander eiland uitgekozen en dat worden vast weer twee heerlijke weken!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, leuke stempels en toffe kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en leuk gedaan met al die laagjes. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuk papier heb je gebuikt en de laagjes zijn heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig was je nog op tijd want je kaartje is een beauty! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen