dinsdag 17 juni 2014

Uitdaging #45 SU-per challenges

Het lukt me aardig om de uitdagingen van SU-per challenges bij te houden. Dit keer weer een leuke opdracht: embossing. Voor deze kaart heb ik een embossingfolder gebruikt en een (voor mij nieuwe) techniek, die ik gezien heb bij Jennifer. Zo knap hoe ze elke keer weer iets origineels verzint. En zo gebruik ik mijn embossingfolder weer op een hele andere manier. 
Verder heb ik de kaart vrij simpel gehouden omdat de achtergrond nogal druk is. Een strookje design papier, het woord baby en wat plakpareltjes. En ik kan het niet helpen maar ik gebruik heel vaak de kleurencombinatie roze met mintgroen. Ik blijf het mooi vinden!






P.s.: bij het plaatsen van dit bericht zag ik de kleuren van mijn bloglay-out, drie keer raden welke kleuren dat zijn... :)

3 opmerkingen:

  1. Je kleurtjes passen perfect bij zowel je hele blog-layout als de banner voor SU-per challenges! En wat is ie leuk!! Roze-mint is een hele mooie combi, zeker voor een baby-kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gedaan!! Ik zie dat mint en roze ook in SU-per challenge logo zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roze en mintgroen? Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Zo blij dat je de SU-per challenges bij kunt houden. Zo kunnen we steeds genieten van je mooie kaartjes. Bedankt, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen