woensdag 28 januari 2015

Jarig

Vandaag is mijn moeder jarig en de postbode heeft haar kaartje keurig op tijd bezorgd, door weer en wind. Zelf bleef ik liever binnen, het was perfect knutsel-weer. En dat heb ik ook gedaan. In de vakantie heb ik een hele leuke bestelling gedaan bij Scrobby.nl. Mijn eerste Project-life album is binnen en vandaag ben ik begonnen met de eerste foto's in te 'plakken'. Mijn man en ik gaan nogal eens een weekendje weg en het lijkt me leuk om al die mooie herinneringen in een album te verwerken. Ik vergeet namelijk al snel de kleine dingen die toch heel leuk waren! 




Het is jullie misschien al opgevallen dat het de laatste weken wat stiller is op mijn blog. Afgelopen zaterdag had ik weer een examen voor mijn opleiding en de voorbereiden daarvan namen extra tijd in beslag. En ik had elke keer geen zin om een kaartje te gaan maken, het blijft immers een hobby dus ik doe het alleen als ik het leuk vind! De kaart in dit bericht heb ik overigens met plezier gemaakt; van die bloemetjes wordt je toch vrolijk!? Hebben jullie verder de dag een beetje door kunnen brengen?

P.s.: vandaag is er nog iemand jarig die ik echt niet ben vergeten, dus als je dit leest: gefeliciteerd met je verjaardag!

5 opmerkingen:

  1. Lekker fleurig, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt zeker vrolijk van die bloemetjes! Ik heb gisteren gewerkt, en vandaag ben ik vrij. Weer een dag met knutselweer :). Soms heb je momenten dat je inderdaad geen zin hebt om te knutselen. Een boek lezen, wandeling maken of wat dan ook is ook een heerlijke afwisseling.
    Succes met PL! Erg gaaf om te doen! Alexander is er mee bezig, en af en toe jeuken mijn handen om het ook te gaan doen. Erg leuke manier om je weekendjes vast te leggen! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was gisteren jarig, ja. Bedankt tante Marion en ik ben benieuwd wat voor kaart u voor me hebt gemaakt,,,
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart voor je moeder! Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd met je moeder, ze zal vast heel blij zijn geweest met dit vrolijke kaartje! Alvast ook heel veel succes en plezier met het maken van je PL, hopelijk mogen we er af een toe een kijkje in nemen.

    BeantwoordenVerwijderen