donderdag 20 oktober 2016

Liftchallenge #109

Op de valreep doe ik nog graag mee met de huidige challenge bij Lift Challenge. Eerst dacht ik dat het me niet zou lukken om mee te doen, maar het is toch gelukt! Het is namelijk een niet zo makkelijke opdracht. Het is de bedoeling dat we de schets aanhouden van de voorbeeldkaart en een transparant gedeelte gebruiken. Leuk, weer eens iets heel anders. 

Het onderste kaartje was een proefversie. Ik had weer eens zin om een zoet vintage kaartje te maken, soms heb je dat. Met het bovenste kaartje wil ik graag mee doen. Het papier van Echo Park is nog lang niet op, je kunt er zoveel kaartjes mee maken. Vandaar weer een babykaartje.












De liftkaart van Shari Caroll

3 opmerkingen:

  1. Het was een echte challenge; heel herkenbaar:) En wat goed gelukt! Je babykaart met het rompertje en het beertje is mijn favorietje. Die oogt naar mijn mening iets strakker en frisser en daar hou ik van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lifts met een heel eigen look. Mooi strak! Leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan. Goed gelukt toch?!

    BeantwoordenVerwijderen