vrijdag 28 oktober 2016

Liftchallenge #110

Nu alles weer wat rustiger is en in huis alles op orde is, kan ik weer heerlijk meedoen met de challenges. Bij Liftchallenge staat er weer een mooie voorbeeldkaart klaar. Het is de bedoeling dat de achtergrondkleur terug moet komen in het middengedeelte, gebruik maken van de watercolor techniek en de schets aanhouden. 

Het was leuk om weer te werken met de watercolor techniek. Ik heb er voor gekozen om te stempelen met waterverf. Je doet net als anders je stempel op een clearblok en 'kleurt' de stempel vervolgens met de kwast met waterverf. Daarna stempel je op het papier en je hebt een leuk effect. De schets heb ik aangehouden, maar ik heb er voor gekozen om met rondjes te werken.






De voorbeeldkaart van Paperpicnic Jane

9 opmerkingen:

  1. Heel goed geworden !!!!!
    Mooie tinten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat je weer de tijd hebt! Mooi lift hoor, en erg leuk dat het tekst hartje gestempeld is in 1 van de watercolor hartjes. Leuk! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk die watercolor hartjes en dan die ene met tekst erin, dat deed me denken aan zo'n snoephartje! Mooie lift met een beetje stoere touch door het touwtje. Fijn dat je meelift.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zeg! Tof gedaan met de hartjes. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat mooi; en ik ben gek op blauw:). Dat touwtje geeft het net iets extra's. Mooi zo'n subtiel en toch stoer detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitvoering van de liftkaart Marion

    BeantwoordenVerwijderen