zaterdag 22 oktober 2016

You & me

Onlangs trouwde er een stel bij ons uit de gemeente, tijd dus voor een kaartje. Jullie zien misschien wel aan de datum dat ik achter loop met het plaatsen van kaartjes. Ik hoop in de komende tijd wat vaker een bericht te plaatsen zodat jullie weer helemaal up to date zijn!

Maar goed, het moest een vrolijk en niet al te standaard kaartje worden. Precies zoals het stel zelf is. Ik heb veel gebruik gemaakt van hartjes; in het designpapier, gestempeld en door te embossen. 

Bij het maken van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een schets van Hélène den Breejen. 




 

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Die gestempelde datum is speels en maakt 't kaartje compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met al die hartjes; en niet te zoet. Heel fris; daar hou ik van:) Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen