maandag 10 augustus 2015

Happy day

Vandaag is onze laatste vakantieweek aangebroken. Een week waar we nog van gaan genieten! Ik merk wel dat ik een beetje in de vakantiemodus zit want het kaartje wat ik jullie nu laat zien heb ik al eventjes geleden gemaakt. :) Het was voor de verjaardag van mijn zwager. 

Voor deze kaart heb ik eindelijk gebruik gemaakt van een stencil die ik heb gewonnen. Eerder had ik al een poging ondernomen maar die was mislukt. Bij Kristina zag ik een kaart waarvan ik de techniek kon gebruiken voor deze kaart. Het woord 'happy' is een paar keer uitgesneden en op elkaar geplakt om wat diepte te geven. Het geheel is op een zwarte kaart geplakt. Een leuke kaart om te maken!




 

5 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk :) Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marion, wat leuk dat je me even laat mee genieten van je mooie kaart! Goed te weten dat je de prijs goed kon gebruiken. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi strak! Geniet van je laatste vakantie week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Leuke vrolijke kleurtjes ook. Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze kleurtjes met het zwarte contrast! Ik zie er meteen weer een leuke kaart van washitape in. ;-) Heb ik weer een goede bestemming voor al die rolletjes, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen