donderdag 6 juni 2013

Proficiat

Uitdaging nummer #8 staat weer klaar op SU-per challenges. Deze keer is de opdracht om een kaart te maken volgens de schets. Dit vind ik altijd prettige opdrachten omdat je zo altijd weet hoe je kaart er uit moet komen te zien. Ik heb wel eventjes zitten twijfelen of ik met deze kaart mee ging doen omdat ik dacht dat het nog wel leuker kon. Maar vanwege tijdgebrek en omdat je toch een keer tevreden moet zijn doe ik mee met deze kaart. 

De vorm van een hexagon (dit woord herken je vast nog van wiskunde) zat al in het design papier. Deze heb ik uitgeknipt en met verschillende hoogtes opgeplakt. De onderste strook heb ik met een speciale steek vastgenaaid. Omdat ik het deze keer aan de kaart zelf heb vastgenaaid heb ik het erg netjes afgewerkt aan de achterkant. Enfin, hier is het kaartje dan:






3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg met dat stiksel. Lieve kleurtjes ook. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het een heel leuk kaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen